top of page

TELTONIKA TRB142 RS232 - SMART GRID & SUBSTATION COMMUNICATION

Back Front





אתגרים

בעקבות הפיתוחים האנושיים והטכנולוגיים המתקדמים, נתבססת האנרגיה העולמית על מערכות מורכבות של הפקה ושידור אנרגיה.

מפעלי אנרגיה נוקשים, גזיים ואנרגיים מחוץ לגוף כאחד עם התקני אנרגיה חדשניים מייצרים חשמל ומשדרים אותו לרשת באמצעות רצף של תחנות ותת־תחנות בכוחות גבוהים, בינוניים ונמוכים, וכך מביאים את החשמל לבתים ולעסקים ברחבי העולם.

כל הצעדים בתהליכי הפקה והשידור חייבים להיות מנוטרים בדיוק ומונעים באמצעות מערכות מתקדמות כדי לוודא שהמערכת מייצרת מספיק כוח ושהוא מופץ באופן יעיל ברחבי רשת האנרגיה.

כל זה לא היה אפשרי אם כל הרכיבים של הרשת לא היו מחוברים ומונעים מרכזית על־ידי מהנדסי מקצועיים ומערכות SCADA מתקדמות. תת־תחנות מכילות רשתות אוטומציה מורכבות.


פתרון

משתמשי התקשורת התעשייתית בכל העולם הכירו כי פתרונות סלולריים, כגון Gatewaysונתבים מאופשרים 4G LTE, מספקים החיבור הטוב ביותר והזמינות הטובה ביותר עבור מערכות התת־תחנות המורכבות שלהם.

במקרים רבים, מנהלי התת־תחנות לא הם חדשים, מה שמשמעותו שהם מכילים ממשקי סיריאל לתקשורת, כגון RS232.

TRB142 הינו Gateway סלולרי Cat1 מאופשר 4G LTE מבית Teltonika Networks הניתן להתחבר לציוד ישן באמצעות ממשק RS232 ולנהל את החיבור עם מספר רב של פרוטוקולי תעשייתיים ורשת, כגון Modbus RTU ו־MQTT.

הוא מכיל גם פונקציות אבטחה מתקדמות בתוכנת ה־firmware, כגון חומת־אש ושירותי VPN מרובים הנתמכים. בנוסף, TRB142 יכול לאבחן בעיות כלשהן בחיבוריות.


יתרונות

TRB142 ניתן להתקין בקלות, ואפילו ניתן לתחזק בקלות עם תמיכה מלאה במערכת TRB142

Teltonika Remote Management.

גם נותן להתקנה בקלות עם תכונת התקנה מרובה כשמספר מוצרים ניתנים להגדרה בו־זמנית באמצעות RMS.

Gateway זה במחיר מאוד סביר ומכיל פונקציות חזקות LTE 4G Cat1 – עשויות לתקשורת באמצעות ממשק סיריאל כאשר מספרי נתונים נמוכים נדרשים.

התכונות המתקדמות בתוכנת ה־firmware כוללות תמיכה בפרוטוקולי תעשייתיים, רשתות וניהול מרחוק, כגון Modbus RTU, MQTT, DHCP, SNMP, וכוללות חומת־אש ושירותי VPN מרובים הנתמכים.


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page